navy.stoczniowy.pl

twoje źródło informacji

Światowa wystawa DSEI 2021: Babcock wprowadza Arrowyard™

Babcock wprowadza Arrowyard™ do swojego portfolio globalnej budowy okrętów i wsparcia.

Wprowadzony na światowej wystawie DSEI 2021, Arrowyard™ umożliwia budowę kadłuba AH140, nadbudówki i komponentów, końcowy montaż i wyposażenie, a także wspiera rozwój zdolności suwerennego wsparcia floty w eksploatacji.

Babcock podzieli się swoim doświadczeniem w przygotowywaniu i inwestowaniu w obiekty, umiejętności, systemy i procesy, ostatnio widzianymi poprzez transformację cyfrową i modernizację automatyzacji własnego zakładu w Rosyth, przygotowując teren pod budowę Arrowhead 140 dla Royal Navy Typ 31, Naczynia klasy inspiracji.

W zależności od wymaganej transformacji i dostępnego budżetu, pakiety Arrowyard™ o wartości dodanej obejmują cały cykl rozwoju produktu, w tym; skalowalne rozwiązanie do projektowania i budowania; sprawna technicznie infrastruktura budowy okrętów; pracownicy gotowi na przemysł 4.0, światowej klasy fregaty i trwałe wsparcie serwisowe.

Will Erith, dyrektor generalny sektora morskiego firmy Babcock, powiedział; „Jesteśmy bardzo podekscytowani potencjałem Arrowyard™ na globalnym rynku stoczniowym. Zainteresowanie fregatą Arrowhead 140 rośnie, a jako jedna z firm odrzuconych do projektu i studium wykonalności programu polskiej fregaty Miecznik, zachęta do współpracy z globalnymi klientami w celu wsparcia budowy platform morskich w kraju, ze wszystkimi korzyści, które przynoszą krajom klientów, nigdy nie były bardziej aktualne.

„Arrowyard ™ pomoże klientom ocenić ich istniejącą zdolność do budowy statków i opracować plan regeneracji infrastruktury i procesów, identyfikując luki i zapewniając program, aby je zniwelować dzięki ukierunkowanym inwestycjom i wsparciu ekspertów”.

Wybrany przez brytyjską marynarkę wojenną jako rozwiązanie projektowe dla nowych fregat typu 31 Inspiration Class, projekt Arrowhead 140 (AH140) wykorzystuje sprawdzoną formę kadłuba, która została wypróbowana i przetestowana w rzeczywistych środowiskach operacyjnych NATO i koalicji sił zadaniowych do krajowych operacji regionalnych i rozmieszczonych.

Ryzyko związane z inżynierią funkcjonalną jest zredukowane dzięki wyzwaniom integracji, które zostały już napotkane i rozwiązane. Modułowa budowa fregaty oznacza, że ​​jest ona przygotowana do wstępnego wyposażenia z otwartymi przedziałami, co pozwala na szybki montaż, zapewniając oszczędność czasu i kosztów związanych z wejściem do eksploatacji.

Podstawowy projekt AH140 można skonfigurować tak, aby spełniał szeroki zakres wymagań operacyjnych i profili, do których podjęcia i przyjęcia może zostać wezwana globalna fregata. Wybierając AH140, globalni klienci mogą również skorzystać z w pełni opracowanego i łatwego do przeniesienia programu projektowania i budowy suwerennej fregaty za pośrednictwem Arrowyard™, jednocześnie współpracując ze światowej klasy i doświadczonym partnerem w zakresie projektowania, budowy i wsparcia.

źródło: Navalpost

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POZOSTAŁE ARTYKUŁY