navy.stoczniowy.pl

twoje źródło informacji

Nowa załoga przejęła dowodzenie nad HMS Chiddingfold w Zatoce, aby pokierować niszczycielem min do 2021 roku.

Załoga 1 z Portsmouth 2 nd Mine zaradcze Squadron (MCM2 załogi 1) są obecnie na Bliskim Wschodzie, gdzie pozostaną na statku Hunt klasy przez następne cztery miesiące.

Zmiana następuje po miesiącach szkoleń przed rozmieszczeniem i szeroko zakrojonych środków mających na celu przestrzeganie ograniczeń firmy Covid i oznacza pierwszą rotację załogi od czasu przybycia statku na Bliski Wschód.

Chiddingfold opuścił Portsmouth na początku tego roku, aby zwolnić siostrzany statek HMS Ledbury i obecnie operuje w brytyjskiej bazie Zatoki Perskiej w Bahrajnie. Jej poprzednia załoga popłynęła niszczycielem min z Portsmouth przez Kanał Sueski do Zatoki.

Załoga 1, nazywana Walczącymi Asami, objęła teraz płaszcz i jest przygotowana do treningu i ćwiczeń.

Technik inżynierii Charlie Ellis jest młodszym ekspertem ds. Komunikacji, który podczas operacji utrzymuje Chiddingfolda w kontakcie z dowódcą komponentu morskiego i sojusznikami.

Powiedział: „Lubię pracować z marynarzami ze Stanów Zjednoczonych – jest tu tylko kilka statków Royal Navy, ale naprawdę ciężko pracujemy, aby podnieść swój ciężar i zrobić wszystko, co w naszej mocy.

„Dzięki Covid nie możemy dostać się tak dużo, jak zwykle i tak naprawdę nie ma żadnych wybiegów na brzeg, ale ośrodek wsparcia morskiego w Bahrajnie jest świetny, a rozmieszczenie jest dobrą okazją do zaoszczędzenia pieniędzy – próbuję kupić mój pierwszy dom!

„Chociaż to pierwszy raz od tak dawna z dala od rodziny, co jest trudne. Nowy model z dwoma załogami to świetna okazja, ponieważ wiemy dokładnie, kiedy będziemy w domu i poza nim ”.

HMS CHIDDINGFOLD conducting a pilotage entry to Bahrain.

Jestem niesamowicie dumny z towarzystwa mojego statku, który współpracował podczas trudnego szkolenia przed wdrożeniem, generując prawdziwy etos zespołu i demonstrując, co jest w stanie osiągnąć Załoga 1.

powiedział Komandor porucznik Chris Sharp, dowódca załogi MCM2 1

Podporucznik James Bell pełni funkcję drugiego oficera straży, ucząc się lin i przygotowując się do zakwalifikowania się do przejęcia dowodzenia statkiem z jej mostka. Dodał: „Przebywanie w Zatoce jest dobrą okazją do trenowania i jest czymś zupełnie innym niż normalny dzień na dzień.

„Wspaniale jest być w końcu rozmieszczonym i to dobre doświadczenie, jeśli chodzi o zdobycie kwalifikacji oficera straży. System podwójnej załogi jest naprawdę dobry, ponieważ po powrocie mam się ożenić, więc mogę przynajmniej spróbować zaplanować ślub, chociaż może być mniejszy niż chcę z powodu Covid.

Podczas pobytu w Zatoce HMS Chiddingfold współpracuje z wieloma sojuszniczymi partnerami, aby zapewnić dostęp do ważnych szlaków i szlaków morskich dla biznesu.

Przez kilka następnych lat marynarze na pokładzie będą zmieniać się wraz ze swoją siostrzaną załogą – spędzając cztery miesiące na rozlokowaniu i cztery miesiące w domu, gdzie będą cieszyć się urlopem i szkoleniem.

HMS Chiddingfold Ship’s company.

Oznacza to, że załoga MCM2 1 spędzi 12 miesięcy na linii frontu w Zatoce Perskiej, chroniąc interesy Wielkiej Brytanii i mogąc reagować 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Dowódca załogi MCM2 Crew 1, komandor porucznik Chris Sharp, przeprowadził załogę przez szkolenie przed rozmieszczeniem w teatrze działań.

Powiedział: „Jestem niesamowicie dumny z towarzystwa mojego statku, który współpracował podczas trudnego szkolenia przed wdrożeniem, generując prawdziwy etos zespołu i pokazując, co jest w stanie osiągnąć Załoga 1.

„To wdrożenie będzie niewątpliwie wyzwaniem zawodowym i osobistym dla każdej osoby na pokładzie, w tym dla mnie. Ale wierzę w to, co tutaj robimy, i jestem naprawdę dumny ze wszystkich, że wytrwali w Covid, aby upewnić się, że wszyscy rozlokowaliśmy się bezpiecznie i na najwyższym poziomie możliwości operacyjnych. ”

Kontynuował: „To naprawdę ekscytujący czas, aby być w tej chwili w społeczności zajmującej się walką w minach, a zaawansowana technologicznie autonomia jest wpleciona w operacje na linii frontu w porozumieniu z zaufanymi okrętami klasy Hunt.

„Rotacja załogi w dwóch załogach to świetna okazja dla wszystkich statków przeciwminowych. Mogę już powiedzieć wszystkim w firmie mojego statku, kiedy ich urlop może zostać wykorzystany na następne 24 miesiące – coś często nie jest możliwe w operacjach o dużym tempie ”.

Źródło: Royal Navy

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POZOSTAŁE ARTYKUŁY