navy.stoczniowy.pl

twoje źródło informacji

Navy „Air Boss” odwiedza AIRLANT

Wice adm. Kenneth Whitesell, dowódca sił powietrznych marynarki wojennej i sił powietrznych marynarki wojennej Floty Pacyfiku, odwiedził 23 listopada dowódcę sztabu Atlantyku Marynarki Wojennej w Norfolk, aby spotkać się z dowódcą AIRLANT, wiceadm. Johnem Meierem i obserwuj działania Maintenance Operations Center (MOC). MOC jest kolektywem, w skład którego wchodzą specjaliści ds. Zaopatrzenia, konserwacji i inżynierii marynarki wojennej, a także prywatne korporacje branżowe współpracujące z Marynarką Wojenną, współpracujące w celu oceny i poprawy gotowości operacyjnej samolotów w całej Marynarce Wojennej.

Źródło: US NAVY

Nakazane przez DoD środki łagodzące COVID-19 zostały wdrożone podczas całej wizyty, podczas której Whitesell i Meier uczestniczyli w cotygodniowej telekonferencji gotowości MOC-Aircraft-on-Ground (AOG) dla eskadr myśliwców uderzeniowych ze Wschodniego Wybrzeża (VFA), która zawierała przegląd F / A-18E / F Super Hornets zdolny do misji (MC), a także predykcyjna prognoza gotowości.

Podczas telekonferencji przedstawiciele dywizjonów VFA omawiali kwestie związane z konserwacją, które mają wpływ na ich statki powietrzne, podczas gdy inni specjaliści z MOC zidentyfikowali części potrzebne do naprawy i opracowali plany osiągnięcia i utrzymania „pełnego statusu samolotu zdolnego do wykonywania misji”. W dalszej części dnia odbyły się telekonferencje dotyczące eskadr VFA z Zachodniego Wybrzeża, a także eskadr EA-18G Growler i P-8A Poseidon.

Podczas spotkania z MOC Meier omówił wpływ grupy na gotowość do misji lotnictwa morskiego. „Wasze nieustające wsparcie w produkcji samolotów zdolnych do wykonywania misji i coraz pełniejszych samolotów wykonujących misje prowadzi bezpośrednio do zwiększenia śmiertelności dla lotnictwa morskiego” – powiedział Meier. Podkreślił również znaczenie utrzymania wskaźników MC. „Musimy zachować nasze samoloty MC, abyśmy byli gotowi na wypadek, gdybyśmy zostali wezwani do wsparcia innej misji”.

W październiku 2018 r., Kiedy marynarka wojenna zajmowała się wyzwaniami dotyczącymi gotowości samolotów, które doprowadziły do ​​poziomu zdolności do misji dla Super Hornet i Growlers blisko 50 procent, Sekretarz Obrony nakazał, aby wszystkie służby osiągnęły 80 procent wskaźnika MC dla myśliwców uderzeniowych – w tym marynarki wojennej. Super Hornets and Growlers – w Primary Mission Aircraft Inventory (PMAI). PMAI to liczba statków powietrznych przydzielonych do wykonania misji i nie obejmuje samolotów testowych, szkoleniowych ani do misji specjalnych, statków powietrznych w fazie rozwoju ani statków powietrznych poddawanych planowej obsłudze technicznej na poziomie zajezdni.

W tym samym miesiącu Naval Aviation Enterprise (NAE), wspólne forum liderów i interesariuszy z Marynarki Wojennej, piechoty morskiej, agencji rządowych i sektora prywatnego, skupiające się na osiągnięciu i utrzymaniu gotowości do misji, wdrożyło Naval Sustainment System-Aviation (NSS). -A) inicjatywa w celu zidentyfikowania i rozwiązania problemów związanych z gotowością marynarki wojennej. NSS-A wykorzystuje najlepsze praktyki z branży lotnictwa komercyjnego, aby zaktualizować i ulepszyć pełen zakres praktyk utrzymania lotnictwa Marynarki Wojennej, od eskadr operacyjnych po centra gotowości floty na poziomie zajezdni.

We wrześniu 2019 r., Po roku reform opartych na NSS-A w eskadrach lotnictwa Marynarki Wojennej, magazynach konserwacyjnych i zaopatrzeniowych oraz innych kluczowych dowództwach umożliwiających gotowość, lotnictwo morskie osiągnęło wymagany 80-procentowy wskaźnik MC dla Super Hornetów i Growlerów w PMAI . Od tego czasu reformy NSS-A i procesy MOC zostały rozszerzone w celu uwzględnienia gotowości i poprawy bezpieczeństwa dla innych typów, modeli i serii samolotów marynarki wojennej, w tym E-2C Hawkeye, E-2D Advanced Hawkeye, C-2A Greyhound i Posejdon. W styczniu 2021 r. Gotowość MH-60R / S Seahawk zostanie również włączona do procesu MOC-AOG.

Główny chorąży 3 David Wood, oficer gotowości MOC na ziemi, omówił, w jaki sposób ciągłe rozszerzanie MOC-AOG o więcej samolotów zmniejszyło zaległości w zakresie części, aby przyczynić się do poprawy statusu różnych platform jako zdolnych do wykonywania misji. „Synchroniczność Agencji Logistyki Obrony, Dowództwa Systemów Uzbrojenia NAVSUP (Dowództwo Systemów Zaopatrzenia Marynarki Wojennej), Oddziału Wsparcia Lotnictwa i innych w celu szybszego i bardziej konsekwentnego pozyskiwania części, zrobiła różnicę.

Kapitan Bret Washburn, dyrektor ds. Gotowości sprzętu lotniczego w AIRLANT, omówił wkład MOC-AOG w lotnictwie morskim.

„Dzisiejszy dzień był doskonałą okazją do zademonstrowania pełnej funkcjonalności i związanego z nią punktu obserwacyjnego MOC-AOG dla Air Bossa” – powiedział Washburn. „W ciągu ostatnich 24 miesięcy [MOC] przekształciła się w komórkę synergii złożoną z zainteresowanych stron zajmujących się gotowością i zrównoważeniem, które zapewniają„ szybkość potrzebną ”(rozwiązywanie potrzeb w zakresie konserwacji w krótszym czasie), zajmującą się statkami powietrznymi zdolnymi do wykonywania misji… i identyfikującymi przeszkody w rozwiązaniu . ”

„To mój priorytet” – powiedział Whitesell. „Moi dowódcy na poziomie jednostek chcą być gotowi do latania, walki i wygrywania, gdy zostaną wezwani, a wysiłki takie jak NSS-A i MOC-AOG mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia, że ​​tak się stanie”.

Źródło: US NAVY

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POZOSTAŁE ARTYKUŁY