navy.stoczniowy.pl

twoje źródło informacji

MBDA i Naval Group łączą siły w celu opracowania rozwiązań zdalnej pomocy

Usługa zdalnej pomocy wdrożona przez Naval Group i MBDA dla francuskiej marynarki wojennej osiąga kilka celów: zapewnia szybką diagnostykę i rozwiązanie naprawcze użytkownikom systemów morskich we wszystkich lokalizacjach i we wszystkich okolicznościach.

Pomoc zdalna to bezpieczny, szyfrowany system komunikacji multimedialnej typu end-to-end, łączący okręt z lądowymi obiektami wsparcia. Umożliwia załodze nawiązanie w pełni poufnego dialogu w czasie rzeczywistym z francuską marynarką wojenną i innymi ekspertami państwowymi i/lub branżowymi; wspomagać diagnostykę w przypadku awarii; zapewniają większą autonomię personelowi konserwacyjnemu i pomagają w przygotowaniu do okresów konserwacji po powrocie z misji. Pomoc zdalna może zatem pomóc w poprawie dyspozycyjności eksploatowanych jednostek.

Rozpoczęto już wdrażanie pomocy zdalnej do fregat wielozadaniowych (FREMM) i lotniskowca Charles de Gaulle, a także do Toulon Fleet Support Service (SSF), Brest SSF i połączenia ich z zakładami przemysłowymi MBDA i Naval Group .

Pascal Gendre, dyrektor ds. obsługi klienta i usług grupy MBDA, podkreśla, że ​​„Jesteśmy świadomi krytycznego charakteru naszych produktów i systemów dla sił zbrojnych, a MBDA zawsze stawiała sobie za punkt honoru współpracę ze swoimi klientami przez cały cykl życia ich wyposażenia, gwarantując im wysoki poziom gotowości operacyjnej. Dziś mamy satysfakcję, wraz z Grupą Marynarki Wojennej, że możemy zapewnić nasze wsparcie kobietom i mężczyznom zaangażowanym w obronę naszego kraju, w dowolnym czasie, gdziekolwiek się znajdują”.

Vincent Martinot-Lagarde, dyrektor ds. usług w Naval Group, dodaje: „To rozwiązanie zdalnej pomocy opracowane z MBDA przyczynia się do zaoferowania naszym klientom większej dostępności operacyjnej ich okrętów. Usługa zdalnej pomocy umożliwia prowadzenie jednoczesnych rozmów ze służbą wsparcia floty francuskiej marynarki wojennej oraz załogą okrętu w celu udzielenia pomocy załodze i rozwiązania problemu technicznego na morzu. Co więcej, zestaw zdalnego wsparcia można wdrożyć w ramach przygotowań do okresu utrzymania okrętu na czas remontu.

źródło: MBDA

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POZOSTAŁE ARTYKUŁY